Subject: Koostööpakkumine Nordic Computational Biology 2025 konverentsi raames
From: "Heleri Inno" <[email-masked]>
To: Riigi Infosüsteemi Amet <[email-masked]>
Date: Wed, 25 Jun 2025 15:48:00 +0300

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava
linke ega manuseid!

Tere!

Võtame teiega ühendust ELIXIR Eesti <https://elixir.ut.ee/>  ja Nordic
Computational Biology <https://www.nordic-compbio.org/>  (NCB) nimel, et
arutada võimalikke koostöö- ja sponsorlusvõimalusi 2025. aasta Nordic
Computational Biology <https://www.nordic-compbio.org/ncb-week>  (Nordic
CompBio) konverentsil. Sel aastal toimub üritus esmakordselt Soome ja
Eesti koostöös ning leiab aset Tallinnas 23.–24. oktoobril 2025.

Nordic CompBio on rahvusvaheline teaduskonverents, mis keskendub
bioinformaatikale, arvutusbioloogiale ja eluteaduste andmetele.
Konverentsil osalevad teadlased, arendajad ja spetsialistid, kes töötavad
andmeanalüüsi, andmehalduse ja IT-lahenduste arendamisega akadeemilises ja
avalikus sektoris.

Usume, et RIA-l võiks olla huvi olla nähtav sellisel
teadusvaldkondadeülesel üritusel. Eesti ja Soome bioinformaatika
kogukondade kokkutoomine loob soodsa pinnase teadmussiirdeks, aitab
paremini mõista riiklikke teadus- ja arendustegevuse suundi ning toetada
piiriülese koostöö tekkimist.

Varasemad Nordic Computational Biology konverentsid on olnud edukad ja
osalejate poolt kõrgelt hinnatud. 2023. ja 2024. aastal toimusid
konverentsid Soomes (Kuopios ja Helsingis), kus osales kohapeal üle 50
inimese ning veebis üle 30. Rootsis, koostöös Swedish Bioinformatics
Workshopiga (SBW), toimus 2024. aastal üritus Stockholmis ja Uppsalas, kus
oli üle 200 kohapealse ning üle 150 veebiosaleja.

Sooviksime arutada võimalusi, kuidas Eesti Teadusagentuur saaks
konverentsi toetada või konverentsil nähtav olla – olgu see ettekannete,
infomaterjalide, töötoas osalemise või muu koostöö kaudu.

Palun andke teada, kas oleksite valmis kohtuma, et tutvuda meie
konverentsiga ning arutada võimalikke koostöövõimalusi.

Tervitades,
Heleri Inno
andmehaldur

arvutiteaduse instituut
Tartu Ülikool
ELIXIR Eesti

 <https://elixir.ut.ee/> https://elixir.ut.ee/

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]